Gifu University Institutional Repository

HOME    mypage        Japanese    library    university    Feedback

岐阜大学機関リポジトリ >
Education >
Research Report - Education >
Grants-in-Aid for Scientific Research - Education >

 

Files in This Item:

File Description SizeFormat
14510270.pdfはしがき52KbAdobe PDFView/Open

Title :高機能広汎性発達障害児の就学前と学齢期における発達経過と教育援助に関する研究
Authors :別府, 哲
Issue Date :2003
Table of contents :2-9p: 別府哲. 自閉症児は他者の心をどのように理解するのか. 特殊教育学研究. 2003 41(2): 279-283
10-40p: (本収録時タイトル変更)(収録ページ不明)Beppu S., Social Cognition of Autistic Children: How Can Autistic Children Understand the Existence of Minds of Others?. Applied Developmental Psychology: Theory, Practice and Research from Japan (Book: Information Age). 2005
Relation :http://hdl.handle.net/20.500.12099/25691
Abstract :平成14年度-平成15年度科学研究費補助金 (基盤研究(C)(2) 課題番号14510270) 研究成果報告書
Type Local :研究報告書
URI :http://hdl.handle.net/20.500.12099/79
Appears in Collections:Grants-in-Aid for Scientific Research - Education