Gifu University Institutional Repository

HOME    mypage        Japanese    library    university    Feedback

岐阜大学機関リポジトリ >
Education >
University Bulletin - Education >
Annual report of the Faculty of Education, Gifu University. Humanities and social sciences >
66(2) >

 

Files in This Item:

File Description SizeFormat
edu_046602001.pdf315KbAdobe PDFView/Open

Title :意見の対立を、回避するのではなく乗り越えるコミュニケーションとは : 小学校国語教材「[コラム]意見が対立したときには」(5年生)考
Title alternative :Essay on Japanese Elementary School's Teaching Materials for Subjective and Interactive Reading : Focusing on What Should I Do If Opinions Conflict With My Friends?
Authors :根岸, 泰子
Issue Date :2018
citation :岐阜大学教育学部研究報告. 人文科学
AN00289179
66
2
1
8
Type Local :紀要論文
ISSN :0286-5556
URI :http://hdl.handle.net/20.500.12099/75162
Appears in Collections:66(2)