岐阜大学機関リポジトリ >
Education >
University Bulletin - Education >
The Annual report of the Special Support Education Center >
no.28 (2021) >
|
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
|
Title | : | 「ASIST学校適応スキルプロフィール」を用いた個別支援計画作成 : 放課後等デイサービスにおける標準化されたアセスメント導入の試み |
Title alternative | : | Preparation of individual support plan by using ASIST (Adaptive Skills profile of students : Information for School-teachers and Trainers): An Attempt to introduce standardized assessment in the after-school daycare |
Authors | : | 林田, 宏一 齋藤, 佑奈 岡野, 恵子 可児, 恵 |
Issue Date | : | 2021 |
citation | : | 岐阜大学教育学部特別支援教育センター年報 AA12333902 28 19 24 |
Type Local | : | 紀要論文 |
URI | : | http://hdl.handle.net/20.500.12099/81552 |
Appears in Collections | : | no.28 (2021)
|
|
|